De ce să alegeți un contract de service?

Pentru a asigura disponibilitatea deplină și continuitatea funcționării echipamentului dumneavoastră pe toată durata sa de viață.

Image
ui/Thin/Plus
Liniște sufletească maximă

Experții noștri programează lucrările de mentenanță preventivă a echipamentului dumneavoastră funcțional și vă oferă asistență în cazul unei defecțiuni.

Image
ui/Thin/Plus
Buget ținut sub control

Vizite planificate și costuri de exploatare ținute sub control.

Image
ui/Thin/Plus
Prioritizare

Rămâneți concentrat pe activitățile dumneavoastră de bază, iar noi ne ocupăm de mentenanța instalației dumneavoastră.

Mentenanța oferită de producător care face diferența

Contractele noastre de service sunt adaptate nevoilor clienților, ținând cont de constrângerile operaționale individuale, procesele de afaceri și nivelul unic de importanță critică asociat cu aplicații specifice. Indiferent de problemă, procesul nostru intern de escaladare ne oferă acces la diferite niveluri de expertiză pentru a răspunde cât mai repede posibil. Echipele noastre de service sunt instruite și dotate cu echipamente certificate pentru a oferi un nivel foarte ridicat de expertiză.

right
Cum funcționează

Planuri sub formă de pachete

Pachetele noastre includ costul forței de muncă, pot acoperi piesele de schimb și garantează cel mai scurt timp de răspuns la fața locului.

SILVER

Formula ideală pentru întreținere preventivă: vizite de inspecție și acces la HotLine Socomec, timpi de răspuns în 24 de ore.

GOLD

Prevenire și tratare: acest pachet include vizita de inspecție, costurile de răspuns defalcate și costul pieselor de schimb.

PLATINUM/PLATINUM+

Planul GOLD – include piese OEM Pentru cele mai critice aplicații, planul PLATINUM+ vine cu un timp de răspuns de 6 ore.

Servicii opționale pentru un contract personalizat

Deoarece fiecare situație este diferită, planurile noastre sub formă de pachete sunt flexibile și puteți opta să adăugați servicii la cerere.

Image
ui/Thin/arrow-right-light
Servicii individuale pentru a personaliza contractul meu

Mentenanță specifică pentru UPS modular

Ați optat pentru un sistem UPS modular pentru a vă proteja aplicațiile critice?

Doriți să vă optimizați investiția pe tot parcursul ciclului de viață al echipamentului?

Beneficiați de serviciile noastre adaptate pe care le oferim în calitate de producător.

EVO PACK de la Socomec oferă un contract de service unic conceput pentru a profita la maximum de arhitectura modulară a sistemului dumneavoastră UPS: 5 ani de service (toate opțiunile incluse), modernizări regulate cu înlocuirea completă a modulelor, monitorizarea continuă a sistemului în funcție de condițiile de utilizare, eliminarea caracterului critic legat de uzură.

 

Trimiteți o întrebare Descărcați prezentarea PDF

Image
ui/Thin/Locator
Expertul care este alături de dumneavoastră
Găsiți cel mai apropiat expert Socomec din zona dumneavoastră
Image
ui/Thin/chat-ask
Aveți întrebări?
Contactați experții noștri pentru asistență personalizată