Mentenanța oferită de producător care face diferența
Contractele noastre de service sunt adaptate nevoilor clienților, ținând cont de constrângerile operaționale individuale, procesele de afaceri și nivelul unic de importanță critică asociat cu aplicații specifice. Indiferent de problemă, procesul nostru intern de escaladare ne oferă acces la diferite niveluri de expertiză pentru a răspunde cât mai repede posibil. Echipele noastre de service sunt instruite și dotate cu echipamente certificate pentru a oferi un nivel foarte ridicat de expertiză.
Contract de mentenanță sau servicii unitare
Cum alegeți opțiunea potrivită pentru mentenanța echipamentului dumneavoastră?
A alege între un contract de mentenanță și servicii unitare depinde de diferiți factori, precum:
- importanța echipamentului dumneavoastră,
- bugetul dumneavoastră,
- resursele interne pe care le aveți la dispoziție
- toleranța pe care o aveți față de riscul unei perioade de nefuncționare.
Experții Socomec vă pot ajuta să evaluați nevoile dumneavoastră specifice și să vă orienteze pentru a alege cea mai potrivită soluție.
Experții noștri programează lucrările de mentenanță preventivă a echipamentului dumneavoastră funcțional și vă oferă asistență în cazul unei defecțiuni.
Vizite planificate și costuri de funcționare ținute sub control.
Rămâneți concentrat pe activitățile dumneavoastră de bază, iar noi ne ocupăm de mentenanța instalației dumneavoastră.
Cum funcționează contractele de mentenanță?
Contractele noastre de mentenanță sunt proiectate pentru a vă oferi o experiență fără bătăi de cap, asigurând faptul că echipamentul dumneavoastră funcționează fără probleme și continuu
-
Alegeți dintre planuri diferite
Planurile noastre de pachete vă oferă diferite niveluri de service pentru a răspunde unor nevoi variate.
În funcție de produsul în cauză, formula aleasă poate conține: servicii digitale, forță de muncă sau piese de schimb necesare pentru a asigura performanța optimă a echipamentului dumneavoastră.
Fie că alegeți pentru un nivel de bază de service sau o soluție mai complexă, echipa noastră se ocupă de furnizarea de servicii superioare.
-
Personalizați-vă contractul în funcție de specificul afacerii dumneavoastră
Fiecare client este unic, la fel și nevoile sale.
De aceea, sunt disponibile servicii opționale care vă permit să personalizați contractul de mentenanță în funcție de necesitățile dumneavoastră specifice.
Fie că dețineți echipamente care necesită atenție specială sau constrângeri bugetare, suntem aici să vă ajutăm să găsiți soluția perfectă.