De îndată ce apare o problemă, inginerii experți ai Socomec sunt disponibili la cerere – și în colaborare cu utilizatorul final – pentru a efectua diagnosticări și analizacauzelor de bază, repunând sistemul în funcțiune în timp record. Inginerul se conectează la UPS prin acces de la distanță pentru a efectua teste și diagnosticări direct pe echipament – în deplină securitate.
Intervențiile pentru rezolvarea problemelor pot fi efectuate cu aceeași eficiență ca și cum ar fi în fața echipamentului.
Intervenție rapidă
- Activitate de programare ușoară.
- Acces direct de la distanță la UPS, pentru a rezolva problemele la distanță.
Analiza în timp real a problemelor
- Diagnosticările și testele de la distanță sunt la fel de eficiente ca și cum ar fi în fața UPS.
- Analiză rapidă a cauzelor de bază.
Acces la cei mai buni experți
- Echipament întreținut de la distanță de către specialiști Socomec cu experiență.
- Experții vor respecta cerințe și standarde precise, la fel ca și în cazul vizitelor la fața locului.
Costuri și impact de carbon reduse
- Economie de timp.
- Mai eficient din punct de vedere al costurilor și mai ecologic decât intervenția la fața locului.