De îndată ce apare o problemă, inginerii experți ai Socomec sunt disponibili la cerere – și în colaborare cu utilizatorul final – pentru a efectua diagnosticări și analizacauzelor de bază, repunând sistemul în funcțiune în timp record. Inginerul se conectează la UPS prin acces de la distanță pentru a efectua teste și diagnosticări direct pe echipament – în deplină securitate.

Intervențiile pentru rezolvarea problemelor pot fi efectuate cu aceeași eficiență ca și cum ar fi în fața echipamentului.

ui/Medium/Delivery-coming
Intervenție rapidă
  • Activitate de programare ușoară.
  • Acces direct de la distanță la UPS, pentru a rezolva problemele la distanță.
shema/Medium/Station-remote
Analiza în timp real a problemelor
  • Diagnosticările și testele de la distanță sunt la fel de eficiente ca și cum ar fi în fața UPS.
  • Analiză rapidă a cauzelor de bază.
ui/Medium/user
Acces la cei mai buni experți
  • Echipament întreținut de la distanță de către specialiști Socomec cu experiență.
  • Experții vor respecta cerințe și standarde precise, la fel ca și în cazul vizitelor la fața locului.
ui/Medium/Ask-pricing-€
Costuri și impact de carbon reduse
  • Economie de timp.
  • Mai eficient din punct de vedere al costurilor și mai ecologic decât intervenția la fața locului.
Kit de conectare UPS
SERVICII DIGITALE
UPS Communication kit
Cum îmi conectez UPS-ul pentru a accesa serviciile digitale?
Descoperiți pachetul complet pentru a accesa toate serviciile digitale Socomec UPS și pentru a vă digitaliza operațiunile de zi cu zi.
Image
ui/Thin/Locator
Experții noștri lângă dumneavoastră
Găsiți agențiile și distribuitorii noștri din apropierea dumneavoastră
Securitate cibernetică și protecția datelor
Siguranța datelor dumneavoastră este esențială în tot ceea ce facem. Descoperiți modul în care vă oferim conexiuni sigure și de încredere prin politica noastră de securitate cibernetică.