Bucurați-vă de liniște deplină cu SoLink
Atunci când aplicația este critică, puteți fi siguri de o atenție imediată și de specialitate prin SoLink – unul dintre serviciile incluse într-un contract de mentenanță Socomec. SoLink va identifica automat anomalia și va anunța cel mai apropiat Centru de service Socomec atunci când parametrii UPS cad în afara intervalului admis – oferindu-vă o conexiune permanentă și directă la echipa de asistență tehnică Socomec.
Când alarma UPS este activată, SoLink va anunța cel mai apropiat Centru de service Socomec. Tehnicianul supervizor va efectua o verificare inițială prin accesarea tabloului de bord al UPS pe platforma cloud.
În cazul în care este necesară o intervenție la fața locului, un inginer Socomec de intervenție va fi trimis imediat cu o informare completă din partea Centrului de service Socomec, împreună cu orice piese de schimb care ar putea fi necesare.
Conectivitatea în cloud IoT vă oferă acces la un tablou de bord intuitiv, interactiv, care oferă o imagine de ansamblu a datelor istorice și a tendințelor de performanță ale echipamentului.
Experții Socomec vă vor furniza un raport periodic de verificare a stării de sănătate a UPS, inclusiv statistici ale evenimentelor, analize ale tendințelor și recomandări tehnice pentru a îmbunătăți disponibilitatea generală a sistemului.